pauza dintre posturi, dintre vene etc

revin in paradisul mirunvladian. am lipsit cateva saptamani, am trecut printr-o perioada f aglomerata. am fost alienata, ce sa ma mai alienez si cu blogul..?

am avut 3 joburi simultan, noaptea la 2 cand ma puneam in pat imi venea sa urlu si sa scriu, dar eu trebuia sa ma uitla inbox in loc de oglinda.

suna artificial, stiu. nimic din existenta noastra nu e altfel, asa ca nici frustrarile, temerile noastre nu se pot sustrage contaminarii cu artificial.

am trecut prin toate extremele posibile in ultima luna, iar aprilie e cu adevarat cea mai cruda din lunile anului…

am lucrat foarte mult cu oamenii in activitati de predare/invatare (cu liceeni si studenti) dar am lucrat si foarte mult cu hartiile. grotesc. desi eu aveam o relatie buna cu foile albe, „hartoagele” s/au razbunat pe mine in perioada asta, m-au cotropit, m-au terorizat.

am fost la intalniri cu mari antreprenori, oameni de afaceri, ambasadori, consultanti imobiliari. toti cu creierul albastru. apoi am moderat academia boema cu ioana nicolaie cu care am vorbit despre deschizatura spre cer care incepe in pantece si despre prietenia care trece prin dragoste. am vazut fantome si oameni batrani. si in tramvaiul 23, pe calea dudesti, o fetita de 4 ani vorbeste despre moarte si scuipa seminte pe pantofiorii  de lac descleiati. si cand am coborat i-am spus pa.

am mers mult cu taxiul si am stat la indelungate dezbateri cu taximetristii. am fost la 3 petreceri intr-o singura noapte. am baut rom. am frecventat multe restaurante si a cel mai misto descoperit de curand: Bistro Jaristea, vizavi de MNLR, culmea :). am mancat orez cu lapte acolo si era delicios . am fost la brasov si am haladuit pe strazi. ne-am intors obositi de frumusete. la Inviere am primit lumina pe jumatate stinsa (in mine). am fost dezamagita si fericita. si m-am certat cu milioane de oameni in doar cateva saptamani. am format o echipa si apoi am distrus-o. am fost mama vitrega.

deci nici luna mai nu se anunta prea roz: conferinta la Belgrad, lectura la Timisoara (back to Studentfest), eveniment de 9 mai la BCU, excursie „diplomatica” la Chisinau (pentru prima data acolo), conferinta in Sveti Stefan (o insula din Muntenegru, aproape de Dubrovnik), 2 deadline-uri de articole, un proiect de cercetare exploratorie original si inovativ, sesiune de examene la doctorat, supraveghere la examen de admitere. la sfarsit de mai va fi editia a 2-a a TNCP, fara mine. si maratonul de poezie si jazz fara mine. si Bookfest fara mine. si Octavian va pleca la Praga, la primul sau targ de carte european fara mine. si cafeaua din ceasca se bea fara mine. fuck. mi-e dor de pauza dintre vene. cum respira un inecat?

intre un post si altul.

O părere la “pauza dintre posturi, dintre vene etc

Lasă un răspuns

