sunt o sentimentală

fiindca am avut o perioada ffffff aglomerata si sucita,( parca nici nu am respirat cand si cum trebuie… ) devin sentimentala si ma calmez. stari stranse in poze din ultimii 5 ani…

peste 2 sapatamni plec la Graz.

2 păreri la “sunt o sentimentală

  1. frumusete nemarginita, ce nu poate fi descrisa parca in cuvinte.

    am fost acolo, la lansarea lui Kostas…. esti minunata! stralucesti! ai slabit si esti frumoasa! am vrut sa te abordez, dar mi-a fost rusine. sunt prea „mica” pentru tine.

    drum bun si succces la Graz.

Lasă un răspuns

