locul unde poezia şi cercetarea ştiinţifică se întretaie

capul meu.

săptămâna asta am pendulat între scrierea furibundă de texte (poetice, dar în formă aleatorie de proză) şi terminarea celor 3 articole academice pe care le am de prezentat la diferite evenimente ştiinţifice (vorba vine..). după zeci de refuzuri, în sfârşit o aplicaţie de succes: m-au admis la şcoala doctorală. poezia se simte bătută dar şi protejată în acelaşi timp. săptămîna viitoare plec (pentru prima data) la Sofia şi Istanbul. nu o să am prea mult timp de turism, dar peisajele noi o sa imi clătească minţile.

mîine la Cafeneaua Dalles (unde trebuie neapărat să mergeţi dacă aveţi chef de senzaţii coolturale, e complet albă, cu preţuri kinky, minimalistă până la sânge, aerisită şi stilată, chiar în buricul oraşului) la ora 5 va veni exploziva Angela Marinescu, pe care o aştept cu sufletul la gură.

& o poză ciudăţică, (am impresia că privirea mea acolo ilustrează titlul si starea acestei postări) cu Oana Ninu la Berlin, lângă ZOO, cu o bere de 1 litru, că noi nu ştiam că acolo Grossen  Bier e mai Grosse ca la noi.  by Un Cristian.

PS  dieta dă roade:  – 5 kg

O părere la “locul unde poezia şi cercetarea ştiinţifică se întretaie

Lasă un răspuns

