un post despre post-oboseală

e clar. suntem o post-umanitate  şi trăim o post-viaţă plină de post-iluzii şi de post-datorii. sunt post-îndrăgostită. şi post-hermeneutică. vreau să scriu post-poezie şi să slabesc 30 de kile mâncând post-mâncare.

am folosit atâtea prefixe post in cadrul dizertaţiei (post identitate, post modernitate, poate chiar post Balcani..) incat totul a devenit post…

sunt deci ultra mega post obosită. îmi lăcrimează ochii de la laptop. şi creierul de la atâtea concepte neclare. aşa, ca într-un vis am văzut imagini cu inundaţiile, jocul impecabil al Germaniei la Mondiale (mi-ar plăcea să câştige, Deutschland uber alles!!!), arestarea lui Dan Diaconescu, colocviul tinerilor scriitori. am citit printre picături James Joyce – Portretul artistului în tinereţe si mi-a post-plăcut la nebunie. 

vreau o post – pauză între vene în care să mă readun.

pe 15 iulie poezia va sosi la Bistriţa 🙂 se anunţă a fi post-excelent.

maine am sustinerea in faţa comisiei de exterminare. apoi ma uit la Germania Spania şi ţin cu prima. wunderbar! O. scrie intens la Kostas Venetis. eu când naiba o să mai post-scriu un poem?

vreau să am un post-vis frumos.

nu ţin post.

8 păreri la “un post despre post-oboseală

  1. Nu te nelinişti, orice post-ceva e pre-altceva. În plus, când te simţi cu adevărat terminat, e bine, ai ajuns din nou poet.
    Aşa că, citind post-postul tău, îmi vine să te strig aşa: post-Miruno, pre-poeto! 🙂
    (Aşa că nu pierde bunătate de epuizare, pune-te pe scris!)

    • da, cred ca pre-poezia imi da tarcoale. multumesc Radu de re amintire. poate coc ceva pana la Bistrita. am „gura plina” ca sa zic asa.

  2. post-sfaturi

    am trecut şi eu prin clipe de astea. trec ele, n-ai grijă.
    fii tare.:) vorba lui taică-meu, curaj, găină, că te tai!:)

    cât despre slăbit, îţi spun eu o dietă foarte bună şi uşor de ţinut.

    p.s.
    observ că am început să am tabieturi şi să dau sfaturi la stânga şi la dreapta.:D aşa e cu post-tinereţea, n-am încotro, o trăiesc.:D

Lasă un răspuns

