Rekomandari kulturale postpaskale

am supravietuit Pastelui si mai ales efuziunilor atee din jurul meu. am invins. am reusit sa gasesc bruma de sens pe care o cautam.

am socializat putin. l-am revazut pe regizorul Marcel Ţop pe care il apreciez foarte mult in Other side unde Adina Zorzini face niste evenimente proaspete f provocatoare in cadrul ExpiArt Projects. am stat cu ei la povesti SF din undergroundul boem 🙂  va recomand sa vedeti piesa regizata de Marcel dupa textele poetice ad hoc ale lui Claudiu Komartin, Razvan Tupa, Mitos Micleusanu si Adina Zorzini Deformaţii in Green. e f tare.

Mi-am revazut cele 3 nepoate (Buc plus Bistrita) desi traditionala „masa in familie” a fost destul de artificioasa, usor tensionata, m-a obosit.

am dat un interviu la radio in care am vb despre poezie si management cultural si cam ce doresc sa fac in zona asta.

maine plec la sibiu unde voi participa la un seminar in proiectul Reporter de liceu al Fundatiei Soros unde voi coordona mai multi liceeni. sunt entuziasmata.

nu am scris prea mult la dizertatie  dar m-am apucat sa citesc Imagined Communities a lui Benedict Anderson. e savuroasa.

ce recomand pt zilele ce vin:

expozitia artistului Eugen Vuţescu (un plastician f puternic si straniu) la Icr (e pana la sf de aprilie). titlul e savuros – Destrupări.

expoziţia Capriciilor lui Goya, dupa care sunt innebunita. deci  Faţetele conştiinţei la Mnar.

festivalul international de scurt metraje Next. l-am frecventat cu pasiune inca de la infiintare. de fiecare data am ramas cu impresii vii, am vazut filme memorabile. si m-am indragostit de genul scurt 😉

– lansarea revistei Contemporary Horizons la MLR. se anunta o publicatie buna, cu traduceri, cu perspectiva.

si mai sunt muuuuuulte evenimente ale lui O – care va fi foarte mediatizat luna asta dar cred ca ii prinde bine. (programul complet aici)

Lasă un răspuns

