aprigul april

incepe in vervă. locvace. cu muguri albi şi roz. si ouăle de Paşti pe care le-am colorat azi pentru prima data in viaţă. verzi. si 3 oferte de job acceptate. si muuulte evenimente si literatura. am ramas datoare cu povesti de la Bruxelles si Bistrita. dar le scriu zilele urmatoare ca sunt multe de povestit. si urmeaza apoi povestile celuilalt B – Berlin, la final de april (uite asa am trecut prin proba celor 3 B). am vrut sa ne mutam dar momentan nu ne mai mutam. si lucrurile ce le mai intime se muta dintr-o cutie in alta. si la MNAR e Goya cu Los Caprichos. si incepe festivalul de scurt metraje Next (ai carui fani suntem de la prima editie..). si azi noapte am nimerit la un party al filmului eucandvreausafluierfluier. si am primit poster cu autograf de la actori :0). si am baut vodca. si am chiulit de la curs. si am vrut sa tin post dar nu am putut. si nici nu simt ca se apropie Invierea. si saptamana viitoare plec la Sibiu. si azi mi-am imbratisat bunica in curtea casei. caci mereu ma intreaba: cand mai vii? nici nu sosesc bine si ma intreaba: cand mai vii? si vreau sa scriu un poem cu o broasca testoasa. si sunt indragostita, desi ne-am certat foarte mult in ultima vreme. au scos şinele tramvaielor din dristor. o durere aproape fizica. si mi-am luat oja mov. căci am si broşă mov. si la dizertatie vreau sa scriu in vacanţa asta cat n-am scris în 3 luni (adica sa scriu ceea ce trebuia demult sa fie deja scris, ca pana la 100 de pagini drumul e anevoios mai ales atunci cand paginile sunt complet albe). si cele mai frumoase poeme de dragoste pe care le-am citit in ultima vreme sunt clar ale lui teo dună. si incepe luna noastra pe biblioteca de poezie: uraaaaaaa. vor fi multe surprize.

2 păreri la “aprigul april

  1. Buna M,

    Imi place amalgamul asta de stari si de tot felul de lucruri. Pana la urma… din asta suntem compusi. Suna foarte liric ceea ce ai scris. Mai mergeau cateva pasaje si iti iesea un poem bunicel. 🙂 Vroiam sa te salut. Ce mai scrii nou ?

Lasă un răspuns

