cum viruşii ne aduc la viaţă

zilele trecute am primit un mesaj straniu de la o prietena: buna, ce-i cu pozele astea?!! ca subject si jos era un link in care aparea numele meu… cum stiu ca spatiul virtual e plin de impostori, in mintea mea au inceput sa se ţeasă imediat tot felul de scenarii apocaliptice: aoleu, ce fel de poze, cine se da drept miruna vlada, in ce ipostaze oi fi acolo etc. evident am deschis linkul nerabdatoare si furioasa, a aparut o pagina blank, m-am enervat, dar am uitat apoi de toata tărăşenia. ba mai mult i-am trimis un reply prietenei care imi trimisese mailul (cu care nu mai vorbisem de vreun an) sa o intreb despre ce e vorba & cu ocazia asta, ce mai face, pe unde mai e, poate iesim la o cafea…

 in ultimele zile am primit si eu la randul meu zeci de reply-uri de la persoane din agenda mea cu aceeasi nedumerire: ce e cu linkul, ce fel de poze, de ce nu se deschide pagina etc. adiacent, toti ma mai intrebau ce mai fac, pe unde sunt, ca nu mai vorbisem de ani de zile.. am inteles astfel ca ceea ce virusul facea e ca in momentul cand deschizi linkul iti intra in agenda de yahoo si trimite acel mesaj personalizat catre toate adresele cu care corespondezi. asta este evident un lucru neplacut. dar partea care m-a uimit cel mai tare este ca acest virus m-a pus in legatura cu oameni dragi, aflu cu ocazia asta ca sunt departe sau uimitor de aproape, ca sunt fericiti sau in mare necaz, ca au copii sau sunt tocmai in divort. si mi s-au oferit ocazii sa ii revad pe multi dintre ei. nu stiu cine a pus la cale acest virus (sper de asemenea sa nu aiba si alte efecte neplacute, totusi) dar pe langa faptul ca ideea cu pozele e geniala (nimeni nu s-a putut abtine sa nu deschida linkul, pana la urma era vorba de propria imagine, nu?) m-a pus in legatura cu multi oameni pe care agenda mea de email ii aglomerase unii peste altii, fara memorie, ca o pastă de mici. dar acum simt ca mi-am recapatat o bucata de memorie. multumesc domnule virus. uneori e bine sa mai treceti pe la noi.

si acum cateva PS-uri literare

PS 1 am mai gasit 2 melodii mixate de Alex Taboo  pe vocea mea din Pauza dintre vene. sunt f stranii. le puteti asculta aici –  poemul Septembrie si aici- ceva usor apocaliptic

PS 2 miercuri merg la Institutul Blecher deoarece citesc 2 autori pe care rar ii prinzi in public: Teo Duna (poezie) si Augustin Cupşa (proza). detalii aici.

PS 3 In Jurnalul National de Duminica a aparut un articol despre Antologia 14 februarie realizat de Dan Cârlea, in care sunt luate 3-4 versuri din fiecare poet si compilate. f interesant experiment. cititi aici

PS 4 am primit de la Radu Vancu revista Transilvania  din Sibiu si trebuie neaparat sa o recomand ca oferind de fiecare data o lectura inteligenta, alerta, bine documentata, diversa, pe teme controversate si mai ales, cu un profil serios si stiintific. ultimul numar a fost tematic si l-am absorbit cu mare placere – Corespondentele literare. excelente analize de Paul Cernat, Cosmin Ciotlos, Radu Vancu, Serban Axinte, Bogdan Cretu, Antonio Patraş  si mult altii. se poate gasi in librariile Humanitas.

PS 5 Aviz poetilor nedebutati! Incepe editia a 2-a a concursului literar Nora Iuga de la Oneşti si o noua editie concursului national literar Pro Vers de la Cluj.

4 păreri la “cum viruşii ne aduc la viaţă

Lasă un răspuns

