cu blogul in Stud life

stud life este o revista facuta de studenti pentru studenti. colorata, cu articole incitante pe teme foarte diverse. am fost invitata in calitate de bloggeritza (trebuie sa folosesc acest feminin desi cuvantul zgarie timpanul) sa raspund la un interviu incrucisat cu un alt blogger Ganduri de noapte, pe care abia ce l-am descoperit si mi-a placut mult. a iesit ceva frumos. gasiti revista (nr de ianuarie-februarie) prin facultati si baruri studentesti dar o puteti rasfoi online si aici (interviul e la paginile  74-76).

&  poza pe care le-am trimis-o (aproape din greseala, facand o confuzie) imi tradeaza ipostaza Punk a personalitatii 🙂

Lasă un răspuns

