student Erasmus – o cercetare aplicată

 Motto:

„Ai noştri tineri la Paris învaţă

La gât cravatei cum să-i lege nodul.”

&

„…veştejiţi fără de vreme

dar cu creier de copil”

Mihai Eminescu

la Graz, din lipsă  de  activitate intelectuală (atenţie, ironie!), am întreprins o cercetare de teren: profilul moral si psihotronic al studentului platit pe bani UE să se plimbe (oficial să studieze) in diverse centre universitare din, fatalmente, Europa – studentul Erasmus.

erasmus don Rotterdam (nu intamplator autorul Elogiului nebuniei) patronul spiritual, alaturi de Bachus si de Priap, al studentilor europeni

¤ Erasmus din Rotterdam, autorul Elogiului nebuniei, este, nu întâmplător crred,  părintele spiritual, alaturi de Bachus si de Priap, al studentilor europeni.

studenţii Erasmus sunt o specie in plină expansiune.  ultimele cercetări au demonstrat conexiuni genetice clare cu specia umană.

Portret de grup:

au între 21-27 de ani (da, sunt si unii întârziaţi, dar nu mai puţini adolescentini). aspect fizic plăcut. ca si trăsături predominante de caracter sunt, vorba poetului, „veşnic tineri si ferice”. nu au un program prestabilit si nici responsabilitati. o simpla lectura la seminar poate fi echivalata in constiinta lor cu o catastrofa intergalactica. mersul la bibliotecă constituie una din activităţile ce incalcă profund drepturile omului si adesea militează pentru suprimarea acesteia ( o compară cu torturile Evului Mediu deoarece provoacă grave tulburări fizice şi emoţionale). au foarte mult timp liber, in care pot da frâu liber frustrărilor (predominant sexuale dar si sociale) adunate în ţara de origine. scopul principal al bursei Erasmus în viziunea lor este turismul international, degustările culinare exotice, experimentarea celor mai inedite senzatii si subminarea crasă a ideilor de autoritate, stabilitate, armonie. cu toate acestea ei sunt mereu in căutarea dragostei pure (de-o noapte) şi a prieteniilor eterne (de-un semestru). consideră că sufletul fiecărui oraş pe care îl explorează se află în cluburile trendy, iar muzeele li se par adevărate penitenciare, sălile de expoziţie si teatrele lagăre de exterminare a distracţiei adevărate, sălile de seminar colonii de muncă forţată, iar 2 ore de curs in timpul diminetii mai crude decît insăşi Inchiziţia. ziua de lucru începe la ora 2 PM cu 2 cafele tari si se încheie la 5 AM cu un somn cataleptic, survenit adesea pe bordura din faţa căminului. momentele de elevaţie spirituală ocupă şi ele un loc important în activităţile diurne si nocturne ale studentului Erasmus. ele se manifestă prin sedinţe aplicate de conexiune cu natura si universul, meditaţii transcendentale şi căutarea aurului filosofal a căror sinteză se realizează pe Facebook şi Skype, zeii contemporani ai comunicării şi revelării fiinţei.

va prezint si dovezi (strânse in ultimele luni) ce atestă principalele activităţi de aprofundare a sinelui (ce ocupa 90% din timpul de studiu al acestor suflete pribege):

🙂

Anunțuri

3 păreri la “student Erasmus – o cercetare aplicată

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s