unde e iubirea? la lansare.

mai multe detalii despre proiect pe site-ul oficial

PS eu evident nu ma pot teleporta si imi pare rau, mai ales ca mi-e tare dor de majoritatea poetilor inclusi si m-as bucura mult sa-i revad. eu ma lupt acum cu

  • o raceala sâcâitoare,
  •  un ger cumplit care-ţi aruncă lapoviţa in faţă,
  • 4 lucrari de cercetare de terminat (in engleză, si e criminal..)
  • melancoliile zdrobitoate de genul: ah, ce dor o sa-mi fie de cafeaua din colţ, de salcia aia pletoasa, de cutare stradă, de mur nu mai vorbesc …
  • de pregătit pt 2 orale si 2 scrise (unde voi aborda o paletă largă de tematici: de la diferenţa intre asindeton si polisindeton până la operatiunile speciale ale MI5 si CIA in Asia..)
  • făcut bagajele,
  • completat hârţoage (că nu degeaba a teoretizat Max Weber birocraţia, trebuie să aibă şi ea ceva de lucru nu?)
  • văicăreală continuă. exact ca acum.
Lasă un răspuns

