postare pe blog sau poem?

am gasit aceste fragmente scrise pe blogul meu vechi de yahoo (o zestre inepuizabila de inspiratie, se poate incropi un roman cu ce am acolo, era clar un blog mai dinamic decat acesta, eram complet libera). in fine, postari de blog dar pot fi si poeme.

la inot

am fost la dentist la sofat am invatat parcarea laterala si plecarea din rampa si virajele si da reusesc in sfarsit sa plec de pe loc softly. am fost la gimnastica si la cenaclu la mincu i-am vizitat putin si pe bunici si la o scurta sedinta la CTR si trebuie sa merg la serviciu sa-mi reziliez contractul expirat si am gasit o noua scoala de vara exciting si am scris un poem despre o retina indragostita si am citit despre extrema dreapa, masonerie, cazul dana craescu Misa si niste parinti gata sa ucida din dragoste si bestialitatea mediocritatii un cazan de senzatii noi in care am uitat sa inot.

dragostea nu intra in dex

1. 7 dimineata. gregorys unirii. 15 lei pe o cafea oribila de iti facea arsuri de gradul 3 la buze si laringe si un sandvis sleit fara ciabatta ca nu mai e. priveam in gol dar ne incalzeam reciproc. era dupa o noapte petrecuta impreuna in mansarda friguroasa din calea mosilor. fara becuri, fara calorifer. doar cu piele.

2. 4 dupa-amiaza spring time universitate. o shaorma, un lipton si o inghetata. efervescenti. povestind viitorul. cu aduceri aminte. cu genele lui fragile acoperindu-ma toata intr-o gaura.

3. 9 seara. cismigiu dupa un pahar de mountain dew dezacidulat. in statie la 336 zambind. el fascinat de Daniil Harms, eu vorbind despre valori democratice si islam. cu dragostea atarnandu-ne pe umeri. furasem sticla din sediul CTR. de unde am dat cateva telefoane la agentii imobiliare. mi-a spus noapte buna ragusit, dupa ce usile lui 336 s-au inchis. dar gazul de esapament ramas in urma l-a condus acasa cu imaginea mea desenata in aer.

dupa ce am ajuns acasa am mai vb la tel vreo 35 de min.

24 de h in care dragostea a mai inventat cateva noi cuvinte sa ne defineasca 

10 păreri la “postare pe blog sau poem?

  1. intre acela si asta mi se pare ca e o diferenta destul de mare.
    tocmai de aceea intrasem sa citesc texte aici.
    cum e mult de spus, nu are rost sa las aici. daca vrei, putem vorbi pe mail.

  2. ok. cu ala m-am jucat dar mi s-a parut ca a iesit ceva interesant. am luat primele 4 heandline-uri de pe mailul yahoo de mesaje primite chiar in ziua de Craciun.. dar asa, joculetele tot joculete sunt..

Lasă un răspuns

