poem de duminica

* scris acum 3 ani. dar mai actual ca niciodata.

Fotografii-0038

 

Intoarcerea

 

luminile mici ale vapoarelor

 în larg

 îmi aduc aminte de

toate becurile arse

dintre noi.

de distanţa lungă

pe care am parcurs-o cu

alge pe umeri, cu teama

 transparentă înfăşurată

de coapse.

 

pescăruşii vin şi pleacă deasupra.

acolo

în larg

vaporul pare un cămin liniştit

în care doar vântul intră

o dată pe an,

aducând cu el mirosul oraşelor

 

 de care noi nu mai ştim nimic.

 

nisipul şi aerul sunt noile

noastre haine.

stăm într-o barcă ce nu

se mişcă. moartea pluteşte

pe lângă noi ca o

pată de petrol.

e ca scena aceea când

Ulise

se întoarce acasă cu sandalele pline de

scoici, sânge şi

dragoste. iar măslinii înfloriţi

par în zare

perdelele unui pat nupţial.

 

 îmi închipui cum e

să am trupul mereu

curat,

o rochie albă pe care

nimeni nu o poate

atinge.

de parcă aş fi logodnica

unui val ce vine

să moară la picioarele mele.

 

când te întorci e ca şi cum ai pleca.

 

trebuie doar să-ţi privesc

 adânc cearcănele

ca să ştiu că mă aflu

 în punctul

în care dragostea iese din mare

şi intră în

cer.

DSCF3136

Lasă un răspuns

