arcuri rupte

mi-am cumparat niste cercei superbi. si atata m-am bucurat de ei (ca vorba aia ne-au inghitit obiectele si vorbim numai pe limba lor) incat l-am pierdut pe unul din ei. dar noroc ca am apucat sa le fac poza la laptop.. asa ca macar absenta poarta cerceii aia acum..

214623

215737

nu prea mai am program la facultate (m-am inscris, ni s-au explicat toate cele, m-am obisnuit si cu potecutele campusului, m-am imprietenit cu o turcoaica si o poloneza) asa ca am avut si mai am timp sa haladuiesc prin oras fara tinta (ceea ce  e f obisnuit pt bine). si uite peste ce am mai dat (nu stiu de ce naiba, dar ma zgarie zilele astea niste poeme pe timpan si de-aia am oroare sa folosesc multe cuvinte pe blog si prefer poze, ca sa nu dezvrajesc..)

Fotografii-0727 atentie la emo! mi s-a parut f tare (si curajos) stencil-ul asta!

Fotografii-0730o casa frumoasa. nu vi se par imbibate in melancolie ferestrele alea? sau poate cum le atinge lumina pe la colturi, habar nu am..

Fotografii-0735un magazin care m-a uns la inima. e scump insa. ca tot ce e verde pe aici …

Fotografii-0668si o ultima bucata de Bucuresti agonizat luata inainte de plecare

O părere la “arcuri rupte

Lasă un răspuns

