diverse srl

1. am scris textele pentru antologia de la Lipova dintr-o rasuflare. 3 la numar. a fost tare bine. nu am simtit ca scriu la comanda. O a pus deja un poem din aceasta serie pe blogul lui. mie imi place tare mult.

2. am facut o mare curatenie in casa.. si o musaca delicioasa!

3. am descoperit aceasta revista on line f diversa si de f buna calitate

4. in toamna o sa-mi apara doua cronici in 2 reviste literare la 2 romane contemporane (suspansss)

5. m-am apucat sa-mi fac bagajul pt Graz

6. moartea lui Michael Jackson a devenit deja un brand…

7. m-a revoltat celebra crima de la Timisoara a medicinistilor ca si-au distrus viata de la 20 de ani, pentru ca pun pariu ca au fost ratiuni mai adanci si mai perverse pentru care au comis marsavia, pentru ca poate izbucni un razboi interetnic, si mai ales pentru adoram atmosfera din complexul studentesc din Timisoara de unde mancam o minunata plescavita si de fiecare data admiram linistea si verdeata locului…acum nu cred ca as mai calca pe acolo..

8. O a primit cadou de ziua lui (cu mare intarziere) un tablou imens (cam jumate din garsoniera :)) intitulat „sevatetul… de la prietena noastra pictorita (dar ea uraste aceasta denumire considerand-o sexista si cretinoida prin diminutiv de aceea vrea sa ii spunem pictora… Florentina). si suntem tare mandri de el…

9. de cutremur eram in casa. O scria (ca scrie ca nebunu zilele astea) iar eu citeam legislatia (ca trebuie urgent sa iau si eu sala… dupa atata timp de tergiversari). si mi-am dat seama ca e cutremur cand am vazut cum se misca de isteric floricica mea verde de lemn de pe televizor.. saraca, a tras o sperietura.. dar n-a cazut!

10. am facut vizite la greu in ultima vreme. simt ca sunt musafir de meserie. cea mai recenta a fost la prietena mea Nico – s-a mutat intr-un apartament exceptional in Titan si am fost sa ii vad camaruta (are peretii albastri e o minunatie). si mai am programate vreo 3 vizite pe sapt viitoare. plus ca ma pregatesc si eu sa fiu gazda ca doar sapt viitoqare o sa fie o mai celebrare in viata mea… ceva legat de innoirea varstei!:))

picture-006

2 păreri la “diverse srl

  1. caminul acela nu e in complex, ci langa Medicina, langa Prefectura, asta doar asa, pentru a salva aparent atmosfera, in caz ca mai poate fi salvata

  2. da???? ah ce bine. ca eu eram mare fana complex. desi porcarii din astea se pot intampla absolut oriunde. eu si octavian am fost martorii unui atac sangeros criminal in Bucuresti chiar langa Opera Romana… si acum imi tremura genuinchii cand mai trec pe acolo… lume nebuna, cu susul in jos!

Lasă un răspuns

