poze de la timisoara & altele

am primit pozele de la Tm. nu am apucat sa ajung in Targ. am fost la Brasov la lansari si lecturi dar a fost un cosmar. vineir plec in Austria. am ratat o intalnire la Cracovia cu scriitori sin SE Europei. in fine, sunt intoarsa pe dos. ma alin cu amintiri.

dl bunaru, eu moni robert serban

dl bunaru, eu moni robert serban

c ungureanu, O, vighi, moni citind din marii oameni ai revolutiilor la sediul rev Orizont

c ungureanu, O, vighi, moni citind din marii oameni ai revolutiilor la sediul rev Orizont

dl bunaru,  steaguş UE si EU in timpul lecturii la cenaclul pavel dan

dl bunaru, steagul UE si EU in timpul lecturii la cenaclul pavel dan

Picture 117
la berea de dupa..
Lasă un răspuns

