narcis

  • mi-as fi dorit sa fiu la lansarea lui Octavian in club A unde am auzit ca a fost biiine
  • ma apuc de scris proza experimentala. ce cliseistic. un poet stors care se indreapta spre proza… ca mai toata generatia..
  • contactul cu Sound poetry si performance la club A martea trecuta mi-a trezit f mult interesul si martea viitoarea 7 aprilie de la ora 18 ne vedem tot acolo sa vorbim si sa exploram acest fenomen cu peter sragher, un f bun cunoscator in domeniu. vine si cu cd-uri!
  • m-am inscris pe www.roliteratura.ro
  • pulseaza niste versuri in mine zilele astea. ma impresionează f mult chinezii veniti la munca in Romania cu riduri adanci f obositi care adorm noaptea in metrou. o sa scriu despre ei.
  • vreau ca in anul 2009 sa am versurile traduse in engleza si franceză.
  • acum il citesc pe Felix Nicolau cu al sau Tandru si rece si imi place tare mult.
  • am citit sapt trecuta la liceul eminescu urmeaza liceul hasdeu. intalnirea cu elevii ma resusciteaza. mai ales cand te intreaba de ce scrii asa de trist… finndca le place f mult si eu rad sec in sinea mea
Lasă un răspuns

